torsdag 13 juli 2017


Hej hopp från butiken! 

Nu har vi fått en stor påfyllning av Mårbacka-serien och hunnit skicka iväg
till alla som beställt i webshopen och övriga har hämtat sina beställningar.
Såååå kul att så många gillar den fina muggen!!!



Just nu är lagret välfyllt med muggar men vänta inte för länge om du också vill
ha sommarens fina ;)


Idag strålar solen och vi förbereder för en ny härlig dag i butiken.

Öppet ALLA dagar i juli 12 - 17,30 så känn er varmt välkomna!!!

................................

Och jag som var lite vimsig sist jag skrev inlägg och trodde det var lill-lördag hihi.
En dag för tidigt bara ;) Jag är ju ofta så att jag gärna tar ut glädje i förskott :) På så vis 
får jag dubbel glädje :)
Och det där med dagar är inte lätt, jag tycker de flyter i varann och ibland går det så 
fort och känns som veckan bara består av fredagar och måndagar :)

Men nu har jag minsann koll på att det är torsdag och jag laddar för några dagar 
ledigt. Hur mycket jag än älskar butiken så är det välbehövligt att "komma ifrån".
Butiken är förstås öppen som vanligt och Eva tar hand om den och er kunder på allra
bästa sätt. 


Jag hoppas på många fina stunder ute i trädgården och så har jag förstås sett till
att vi ska hinna umgås med goa vänner och våra nära o kära. Några långväga utflykter
väntar också :) 

Gillar ni också att planera?

Jag gillar egentligen det där spontana allra bäst men ibland behövs planering för 
att hinna med det man vill :)



Käre mannen börjar sin semester nu och är ledig i flera veckor så det blir 
naturligt att vi bokar in skojsigheterna på mina lediga dagar. Nu håller vi som bäst 
på att leta hotell till nästa sammanhängande ledighet - då blir det en tripp till Österlen.
Har ni tips på något vi inte får missa så tar jag gärna emot det.

Vi var där förra sommaren och jag längtar tillbaka :)

Nu väntar en prommis med Elvis innan det är dags att åka ner till butiken.

Nya varor har kommit. En efterlängtad leverans på finheter som vi beställde på 
mässan i januari. Den som väntar på något gott....

Ha en strålande dag!

Kram kram Carina

Inga kommentarer: