fredag 11 augusti 2017


Härlig helgbukett med hortensior :)

Ja, tekniken och jag funkar inte alltid så bra ihop. Förra inlägget skrevs igår morse 
(torsdag) men av någon konstig anledning så publicerades det inte förrän idag?

Strunt samma, men desserterna till kvällens kräftkalas blev klara igår förmiddag innan 
jobbet och nu på morgonen har matpajer fixats.
När jag kommer hem ikväll är huset fyllt med våra kära och det ska bli så skoj!


Jag har testat ett nytt recept på kantarellpaj, om det blir bra så lovar jag att dela med 
mig ;)

I butiken trillar det in stora leveranser och igår hade jag fullt upp med att få 
fram härliga lyktor mm. Dagen innan kom en jätteleverans med evighetsblommor 
och idag väntas ytterligare 2 stora leveranser med finheter. Sååå skojigt!

Känn er  hjärtligt välkomna att besöka oss och kika på allt fint!
Öppet ALLA dagar i augusti 12 - 16.
Nya tider sen i september, återkommer med det.

Nu måste jag rusa! Huset behöver lite kärlek innan jag åker till jobbet,
dukar till kräftkalaset ska fixas fram mm.

Ha en toppendag!!!

Kram Carina

Inga kommentarer: