tisdag 29 augusti 2017

Höstnytt och lite Formex


Hej alla!  Nu är det full fart igen och lastbilarna har börjat köra skytteltrafik till 
oss med härliga höstleveranser.

Igår packades den här härliga spegeln upp och inredningshjärtat tog ett riktigt glädjeskutt!

Helt makalöst vacker är den med en smal kant i antikguld ( och priset är endast 869:-)

................................

Men nu tänkte jag ni ska få kika på lite bilder från Mässan :)


Och vi börjar med lite jul från Greengates monter. Inte lätt att kastas från ljusa 
soliga sommardagar och rätt in i julen - men det funkar :)

Mycket fint beställdes från dem och bland annat den här söta chokladkalendern!


Härliga blomsteruppsättningar ( denna hos Bud to rose ) finns överallt och skapar magi.


Det finns mycket snyggt att inspireras av :)

Och det är ett väldans traskande hela dagarna, från öppning till stängning. Intensiva
timmar men ååååh så skojiga!  De första 2 dagarna hade jag bägge döttrarna , Susanna o Linnéa 
till hjälp. Så skönt att bolla idéer och ha någon som ser ur annan synvinkel ibland. 


Och lilla Casper 4 veckor var också med på sin första mässa. Och det funkade hur bra som helst!


Självklart var han med och valde ut godbitarna till barnkammaren i Slottsboden ;)


Mycket snyggt hos Cult och härifrån kommer snart en stor leverans till oss i butiken :)


Vi har tagit in flera nya fina leverantörer till oss i Slottsboden och en av dessa är 
Tove Frank. Hennes underbara kort och prints finns snart hos oss ;) Stort hjärta på det!

Det är alltid spännande att se om vi hittar några "nya"  och självklart har jag ofta 
spanat in nytt en längre tid före mässan så jag är förberedd. Den här gången tror jag 
det blev 6 st "nya" som flyttar in till oss. Plus alla våra andra fina leverantörer. 


Bjuder på ännu en julbild från Bukowski innan jag ger mig ut på en solskenspromenad 
före butiksöppningen idag. 

En pall varor står på gården och väntar på att följa med mig:)

Igår fick vi höstnyheter från Bud to rose!  Gissa om det var mycket snyggt som kom hem!!!

Ha en alldeles underbar dag!

Kram kram Carina