torsdag 17 augusti 2017


Solskensbuketter och citroner i en härlig mix! Ja, sensommarens buketter
får gärna stråla ikapp med solen för mig ;)


Vi har turen att ha ett solroshav med självplock i närheten och det är helt underbart att åka 
dit en stund och njuta av de ståtliga blommorna. Så det är ett litet tips till er som bor 
här i närheten. Svanå gård heter det och ligger i Rytterne.

10:- st eller  6 för 50:- eller 15 för 100:-
Betalar gör man med jämna kontanter eller via swish


 Linnéa ( dottern ) var med mig så vi fotade massor! 




Nu var nyss lastbilen här   ( ja, idag igen! ) med 2 stora leveranser höstnyheter.
Spännande, spännande:)

Jag håller fortfarande på att plocka fram allt som kommit tidigare i veckan
så just nu är det smått kaos på lagret. Mycket som väntar på att plockas fram på
hyllorna.


För det är ju inte så att det finns tomma hål att bara fylla på med när det kommer nytt....
Neee, det behöver flyttas om och ändras om och "bygga" nya miljöer och det är det som 
är såååå himla skoj!  Och när man äntligen tycker att NU har jag fått allt på plats och det
känns bra.... ja då kommer nya leveranser och det är bara att snabbt tänka om. Men det är
det som är såååå kul och jag hoppas ni kunder också känner av hur vi hela tiden jobbar med 
att få fram "nya" miljöer och att ni gillar det lika mycket som vi gör!

Nu laddar vi för härliga sensommardagar och en spännande höst!

Ha en strålande dag!

Kram kram från Carina

Inga kommentarer: